Друзі!!! Звертаюся до вас за допомогою у зборі коштів на мультимедійне обладнання для інклюзивно-ресурсного класу, в якому діти з аутизмом готуються до школи.
На платформі Зміст відкрито збір коштів на проект. Усього потрібно 59 080 грн.
Діти з аутизмом або, як їх образно називають, «діти дощу», націлені на візуальну інформацію: яскравий малюнок, якісне фото, чітку й зрозумілу піктограму.
Педагоги інклюзивного класу розробили велику колекцію таких матеріалів, але постійно змушені шукати місце, де їх роздрукувати.
Кольоровий принтер звільнить педагогів від подібних труднощів і дозволить зосередитись на навчанні. А мультимедійна дошка та проектор дадуть змогу виводити різні завдання на широкий екран, тож знання стануть яскравішими й легшими для засвоєння.
Маємо надію, що за допомогою нового обладнання педагоги інклюзивно-ресурсного класу відкриють «дітям дощу» сонячний бік життя!
Людмила Іващенко
У Полтавській області налічується близько 120 дітей з розладами аутистичного спектру або, як їх образно називають, «дітей дощу». «Зернятко» – полтавська благодійна організація, яка вже три роки займається допомогою таким дітям та їхнім батькам. Ми забезпечуємо особливим дітям емоційний та інтелектуальний розвиток, соціалізацію та готуємо їх до школи, адже шкільна освіта в Україні скоро стане інклюзивною.
Голова організації – Людмила Іващенко – зіткнулася з проблемою аутизму на власному досвіді: у неї народилася донечка з таким розладом. Тоді Людмила зрозуміла, наскільки мало існує доступної для батьків інформації та підтримки. Тому вона й заснувала організацію, що об’єднує батьків дітей з аутизмом, захищає їхні права та підтримує розвиток особливих, але від того не менш дорогих дітей.
Один з напрямків нашої діяльності – просвітницький. Ми переконані: що більше людей знатимуть про аутизм, то людянішим буде їхнє ставлення до особливих дітей. Саме тому ми працюємо з батьками, регулярно проводимо пізнавальні акції та створюємо інформаційні матеріали. Приміром, ми виготовили сувенірні блокнотики, де на обкладинці зазначено те, що кожен має знати про дітей з аутизмом.
Завдяки підтримці спонсорів та міської ради цього року ми запустили, напевно, найважливіший на сьогодні проект – інклюзивно-ресурсний клас для дітей з розладами аутистичного спектру. Його мета – підготувати майбутніх першокласників до навчання. Ми тренуємо їхні соціальні навички, допомагаємо зорієнтуватися в шкільному приміщенні, виявляємо та розвиваємо їхні нахили й таланти. Усе це йде паралельно з вивченням основ знань, тобто інтелектуальною підготовкою до школи.
Перебіг навчання зумовлений особливостями дітей з аутизмом. По-перше, окрім учителя, в класі з кожною дитиною працює тьютор – індивідуальний педагог, який допомагає дитині засвоювати знання, а також вивчає її сильні й слабкі боки. По-друге, сприйняття дітей-аутистів націлене на картинку й образ. Такі діти – яскраво виражені візували, тому весь навчальний матеріал має бути зручним для зорового сприйняття: зрозумілі графічні зображення, яскраві картинки, слайди.
На цьому знімку видно, як за допомогою малюнків можна розповісти дітям про правила чемної поведінки.
Подібних дидактичних та ігрових матеріалів потрібно дуже багато, і наша колекція постійно поповнюється. Однак ми не маємо обладнання для їх виготовлення, тому постійно змушені шукати місце, де роздрукувати малюнки для занять.
Наші педагоги переконані, що навчання можна оптимізувати за допомогою інтерактивного обладнання. На мультимедійну дошку можна виводити зображення, оминаючи стадію друку. На ній також можна писати й малювати. Проектор дозволяє виводити будь-які зображення й відеофайли на широкоформатний екран, щоб усім дітям було зручно їх бачити. Нарешті, кольоровий принтер необхідний для виготовлення роздаткових матеріалів – ігор, навчальних карток тощо.
Тому ми ініціюємо збір коштів на мультимедійне обладнання для ресурсного класу.
Для чого потрібні гроші
Нам потрібні:
Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом - 23280 грн.
Багатофункціональний пристрій для друку - 7800 грн.
Інтерактивна дошка 80D - 28000 грн.
збір коштів, ресурсний класс, інклюзія, заняття