Більше можливостей для дітей з аутизмом.

Полтавська Благодійна організація "Зернятко" святкує 3-річчя.

У п’ятницю, 19 квітня, в інклюзивно-ресурсному класі на базі ЗОШ №2 відзначили іграми та арт-терапією з київськими художницями.

Ресурсний клас «заховався» на одному з поверхів звичайної полтавської школи. Знайти його допомагають чергові на вході та яскраві квіти на стінах біля дверей з аналогічною табличкою.

Він почав працювати нещодавно – в лютому 2019 року, але психологині, які там працюють розповідають про свої маленькі перемоги. Оля Гуляєва трохи соромиться, коли журналісти просять розповісти її про свою роботу, але згодом вона хвалиться, що їхнє «Зернятко» починає «проростати і перетворюватися в колосок»:

«Знаєте, я кожного дня радію, бо наша робота приносить такі плоди, яких інколи й не очікуєш. Для звичайних дітей це зовсім непомітні перемоги, а для мене ціле свято, коли дітки дивляться на мене, починають чути. Тоді розумієш для чого це все і які важливі справи ми тут робимо».

Благодійна організація «Зернятко» заснована Людмилою Іващенко – мамою дівчинки з аутизмом, яка допомагає іншим родинам. Людмила розповідає, що 19 квітня організації виповнюється три роки, але в них попереду ще багато планів та ідей. На її думку, найголовніше в їхній діяльності – це підтримка, яка об’єднує суспільство та інклюзивність:

«Ми йдемо вперед, розвиваємося і намагаємося створити повноцінне життя для дітей з аутизмом. У нашій роботі найголовніші завжди люди, які нас оточують, допомагають нам. Коли твоя діяльність особлива і ти є першовідкривачем незвичайних для суспільства корисних справ в місті – це незвичайно, а інколи й страшно і виходиш з зони комфорту. Не можеш ні в кого запитати, як клас створювати, як об’єднувати людей. Потрібно тільки намагатися, діяти і працювати, бо ми знаємо, для чого ми це робимо».

За її словами, сьогодні в класі, який відкрили завдяки діяльності БО «Зернятко», навчається чотири дитини з аутизмом. У вересні 2019 року вони стануть першокласниками ЗОШ №2 і навчатимуться в інклюзивному класі цієї школи. Це своєрідна підготовка до школи: наприклад, разом із психологинями вони відвідують бібліотеку та столову, щоб потім їм було легше адаптуватися.

Привітати благодійну організацію прийшли представники місцевої влади, адміністрація школи та інші. До класу приїхали дві художниці, які працюють в Києві, та разом з дітьми створили на стінах малюнки.

Сьогодні арт-терапія є одним з найбільш ефективних методів роботи з дітьми з аутизмом. Тому в полтавському ресурсному класі сьогодні діти створювали різні малюнки на стінах разом з художницями. Також вони ставали частиною картини, коли позували для майстринь.

Джерело: https://zmist.pl.ua

святкуємо разом, арт-терапія, ресурсний класс, інклюзія
Комментировать